Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oraz zmieniającym się kontekście. Pojawia się wtedy efekt lawinowej dostępności rdzenia głównego motywu kampanii oraz złożonego, a zarazem rozpoznawalnego kontekstu jej występowania. Fotografia butelki reklamowanego piwa powiązana jest z pozostałymi elementami plakatu poprzez zestawienie, a jej usytuowanie jest niezmienne we wszystkich realizacjach.
Tworzy więc pointę całej relacji "mrugnięcie okiem - tekst - mrugnięcie okiem". Produkt plasowany jest więc ponad przesłaniem całej wiadomości, co z jednej strony umożliwia kojarzenie go z pozytywną reakcją na żart - z drugiej zaś obiektywizuje go - a więc pozwala pozostać mu piwem. Eksponowanie produktu poprzez proste zestawienie umożliwia także prezentacje jego opakowania w rozmiarze, który pozostawia czytelną etykietę butelki piwa
oraz zmieniającym się kontekście. Pojawia się wtedy efekt lawinowej dostępności rdzenia głównego motywu kampanii oraz złożonego, a zarazem rozpoznawalnego kontekstu jej występowania. Fotografia butelki reklamowanego piwa powiązana jest z pozostałymi elementami plakatu poprzez zestawienie, a jej usytuowanie jest niezmienne we wszystkich realizacjach. <br>Tworzy więc pointę całej relacji "mrugnięcie okiem - tekst - mrugnięcie okiem". Produkt plasowany jest więc ponad przesłaniem całej wiadomości, co z jednej strony umożliwia kojarzenie go z pozytywną reakcją na żart - z drugiej zaś obiektywizuje go - a więc pozwala pozostać mu piwem. Eksponowanie produktu poprzez proste zestawienie umożliwia także prezentacje jego opakowania w rozmiarze, który pozostawia czytelną etykietę butelki piwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego