Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
nas i czy uważamy, że nas informuje rzeczywiście o produktach i daje nam prawo wyboru, tak jak mówiła Teresa wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, z którą rozmawialiśmy przed chwilą, panie Sławomirze, czy reklama panu przeszkadza, czy pana informuje, jak pan to ocenia?
Dzień dobry, to znaczy, ja nie powiedziałbym, przeszkadza, znaczy na pewno nie przeszkadza, z tym, że niektóre reklamy, które, no, moim zdaniem oszukują ludzi albo próbują wypchnąć nieudane buble, takim przykładem, mam proszek, już nie pamiętam nazwy tego proszku, ale to był jakiś super koncentrat, który zareklamowali, i do tego proszku dokładali taką specjalną, taki woreczek, który się wkładało do pralki
nas i czy uważamy, że nas informuje rzeczywiście o produktach i daje nam prawo wyboru, tak jak mówiła Teresa &lt;gap&gt; wiceprezes Polskiej Rady Reklamy, z którą rozmawialiśmy przed chwilą, panie Sławomirze, czy reklama panu przeszkadza, czy pana informuje, jak pan to ocenia?&lt;/&gt;<br>&lt;who5 sex="m" age="0" edu="un"&gt;Dzień dobry, to znaczy, ja nie powiedziałbym, przeszkadza, znaczy na pewno nie przeszkadza, z tym, że niektóre reklamy, które, no, moim zdaniem oszukują ludzi albo próbują wypchnąć nieudane buble, takim przykładem, mam proszek, już nie pamiętam nazwy tego proszku, ale to był jakiś super koncentrat, który zareklamowali, i do tego proszku dokładali taką specjalną, taki woreczek, który się wkładało do pralki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego