Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 2003
na tyle duże, by pomieścić dziecięce foteliki, zakupy, a nawet całą rodzinę, gdy zaplanujecie weekendowy wypad za miasto. My porównaliśmy Citroena C3, Opla Corsę czy Volkswagena Polo. Zakładając, że miejskie auta powinny być niedrogie i oszczędne, wybraliśmy samochody w najuboższych wersjach wyposażenia i z najmniejszymi silnikami Diesla. Takie jednostki napędowe na pewno zapewniają niskie koszty eksploatacji, jednak nasuwa się pytanie czy niezbyt mocne silniki wystarczą do napędu tych małych-dużych aut?
KOSZTY I WYPOSAŻENIE
Clio najtańsze
Renault Clio i Opel Corsa są najtańsze i nawet po doliczeniu dopłat nieźle wypadają na tle konkurentów. C3 jest drogie, ale nie aż tak jak Polo
na tyle duże, by pomieścić dziecięce foteliki, zakupy, a nawet całą rodzinę, gdy zaplanujecie weekendowy wypad za miasto. My porównaliśmy &lt;name type="org"&gt;Citroena&lt;/&gt; C3, &lt;name type="org"&gt;Opla&lt;/&gt; &lt;name type="prod"&gt;Corsę&lt;/&gt; czy &lt;name type="org"&gt;Volkswagena&lt;/&gt; &lt;name type="prod"&gt;Polo&lt;/&gt;. Zakładając, że miejskie auta powinny być niedrogie i oszczędne, wybraliśmy samochody w najuboższych wersjach wyposażenia i z najmniejszymi silnikami Diesla. Takie jednostki napędowe na pewno zapewniają niskie koszty eksploatacji, jednak nasuwa się pytanie czy niezbyt mocne silniki wystarczą do napędu tych małych-dużych aut?<br>KOSZTY I WYPOSAŻENIE <br>&lt;name type="prod"&gt;Clio&lt;/&gt; najtańsze<br>&lt;name type="org"&gt;Renault&lt;/&gt; &lt;name type="prod"&gt;Clio&lt;/&gt; i &lt;name type="org"&gt;Opel&lt;/&gt; &lt;name type="prod"&gt;Corsa&lt;/&gt; są najtańsze i nawet po doliczeniu dopłat nieźle wypadają na tle konkurentów. C3 jest drogie, ale nie aż tak jak &lt;name type="prod"&gt;Polo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego