Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
kolor i miękkie, delikatne łodygi. Świeże brokuły to bogate źródło beta-karotenu, witamin A, C, E, kwasu foliowego, błonnika, wapnia i żelaza. Przed spożyciem powinno się je ugotować. Niestety podczas tego procesu brokuły tracą dwie trzecie ilości witaminy C, ale ugotowany brokuł jest nadal dobrym jej źródłem.
Możesz go podawać na zimno, np. do sałatek lub na gorąco. Smaczne są również same brokuły podane na dietetyczny obiad.
Składniki odżywcze w porcji 60 g ugotowanych brokułów.
• wartość energetyczna 45 kJ
• tłuszcze 0
• cholesterol 0
• wapń 46 mg
• węglowodany 1 g

Twoje ciało absorbuje o 60% więcej tłuszczów po
kolor i miękkie, delikatne łodygi. Świeże brokuły to bogate źródło beta-karotenu, witamin A, C, E, kwasu foliowego, błonnika, wapnia i żelaza. Przed spożyciem powinno się je ugotować. Niestety podczas tego procesu brokuły tracą dwie trzecie ilości witaminy C, ale ugotowany brokuł jest nadal dobrym jej źródłem. <br>Możesz go podawać na zimno, np. do sałatek lub na gorąco. Smaczne są również same brokuły podane na dietetyczny obiad. <br>Składniki odżywcze w porcji 60 g ugotowanych brokułów.<br>&#149; wartość energetyczna 45 kJ<br>&#149; tłuszcze 0<br>&#149; cholesterol 0<br>&#149; wapń 46 mg<br>&#149; węglowodany 1 g<br><br>Twoje ciało absorbuje o 60% więcej tłuszczów po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego