Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
nie mówią całej prawdy. Dopóki firma stara się przyciągnąć klienta do siebie nie ma w tym nic złego.
Jednak często reklamodawca z góry zakłada, że klient będzie po prostu jego ofiarą. A dochodzenie praw oszukanego po fakcie jest praktycznie niemożliwe. Firma znika jak kamień w wodę tuż po tym, jak naciągnie zaplanowaną liczbę osób.
Jeden z wciąż popularnych sposobów oszukania odbiorcy to wszelkiego rodzaje "promocje" przysyłane do domu. Nie są to zwykłe ulotki reklamowe z cudownym kremem, czy wyjątkowymi cenami w hipermarkecie w najbliższy weekend.
Z reguły taki list zaczyna się od słów: "Wygrał/a Pan/Pani milion złotych!". Teraz wystarczy
nie mówią całej prawdy. Dopóki firma stara się przyciągnąć klienta do siebie nie ma w tym nic złego.<br>Jednak często reklamodawca z góry zakłada, że klient będzie po prostu jego ofiarą. A dochodzenie praw oszukanego po fakcie jest praktycznie niemożliwe. Firma znika jak kamień w wodę tuż po tym, jak naciągnie zaplanowaną liczbę osób.<br>Jeden z wciąż popularnych sposobów oszukania odbiorcy to wszelkiego rodzaje "promocje" przysyłane do domu. Nie są to zwykłe ulotki reklamowe z cudownym kremem, czy wyjątkowymi cenami w hipermarkecie w najbliższy weekend.<br>Z reguły taki list zaczyna się od słów: "Wygrał/a Pan/Pani milion złotych!". Teraz wystarczy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2020

Przyłącz się do V edycji plebiscytu PWN i zgłoś swoją propozycję.
UWAGA! Zgłoszone słowo nie musi być nowe, slangowe, ani najczęstsze. Doceniamy istotność tematu oraz kreatywność języka!
Powiedz o plebiscycie swoim znajomym.

Głosy można oddawać do
30 listopada 2020 r.

Wyślij
Weź udział w akcji „Młodzieżowe Słowo Roku 2020”!