Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
jazda stanie się zdecydowanie niebezpieczna. Trudno by też mówić o bezpiecznej jeździe koło ze skrzywioną obręczą. Wszystko to wymaga dokładnego sprawdzenia.
Najpierw koła, motocykla. Trzeba go ustawić na podpórce i zakręcić najpierw jedno, później drugie koło. Czy nie "bije" na boki albo góra - dół? To jeszcze nie wystarczy. Trzeba sprawdzić naciągnięcie szprych. Obręcz mogła się wygiąć przy uderzeniu a następnie wrócić sama do właściwego położenia. Ale gwinty szprych zostały zerwane. Koło nie jest dostatecznie silnie związane i sztywne i będzie się odkształcać podczas jazdy.
((...))
Ustawienie kół motocykla sprawdzić można przykładając do nich dostatecznie długą (i prostą) drewnianą listwą, alba stając za
jazda stanie się zdecydowanie niebezpieczna. Trudno by też mówić o bezpiecznej jeździe koło ze skrzywioną obręczą. Wszystko to wymaga dokładnego sprawdzenia. <br>Najpierw koła, motocykla. Trzeba go ustawić na podpórce i zakręcić najpierw jedno, później drugie koło. Czy nie "bije" na boki albo góra - dół? To jeszcze nie wystarczy. Trzeba sprawdzić naciągnięcie szprych. Obręcz mogła się wygiąć przy uderzeniu a następnie wrócić sama do właściwego położenia. Ale gwinty szprych zostały zerwane. Koło nie jest dostatecznie silnie związane i sztywne i będzie się odkształcać podczas jazdy. <br>((...))<br>Ustawienie kół motocykla sprawdzić można przykładając do nich dostatecznie długą (i prostą) drewnianą listwą, alba stając za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego