Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
jest dokładna.
O tym, jak bardzo whisky jest napojem reprezentacyjnym dla Brytyjczyków, niechaj świadczy fakt, że rynkowa wartość beczek z tym trunkiem zalegających w piwnicach Zjednoczonego Królestwa przekracza wartość państwowych rezerw złota zgromadzonych w Bank of England. Byli jednakowoż śmiałkowie, którzy nie traktowali tego napoju aż tak pomnikowo. Jeden z najsłynniejszych sloganów reklamowych głosił: "Whisky słodowa lepiej niż Milton uzmysłowi ci wielkość dzieła Bożego". Równie chwytliwą prawdę życiową zwykł powtarzać pierwszy analityk C. Montague, który mówił: "Moje przyjście na świat jest warte wypicia dwóch szklaneczek whisky".
Wracając zaś do dobrego tonu, to podobno szczytem snobizmu jest wznoszenie oryginalnych szkockich toastów, z
jest dokładna.<br>O tym, jak bardzo whisky jest napojem reprezentacyjnym dla Brytyjczyków, niechaj świadczy fakt, że rynkowa wartość beczek z tym trunkiem zalegających w piwnicach Zjednoczonego Królestwa przekracza wartość państwowych rezerw złota zgromadzonych w Bank of England. Byli jednakowoż śmiałkowie, którzy nie traktowali tego napoju aż tak pomnikowo. Jeden z najsłynniejszych sloganów reklamowych głosił: "Whisky słodowa lepiej niż Milton uzmysłowi ci wielkość dzieła Bożego". Równie chwytliwą prawdę życiową zwykł powtarzać pierwszy analityk C. Montague, który mówił: "Moje przyjście na świat jest warte wypicia dwóch szklaneczek whisky".<br>Wracając zaś do dobrego tonu, to podobno szczytem snobizmu jest wznoszenie oryginalnych szkockich toastów, z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego