Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
WIADUKTY GROZY

Część estakad, którymi codziennie poruszają się setki tysięcy warszawiaków, grozi zawaleniem! Według przybliżonych szacunków, na powstrzymanie ich rozpadu potrzeba około 4 mld zł. Tymczasem w przyszłym roku na wszystkie modernizacje dróg, mostów i wiaduktów w Warszawie zarząd miasta będzie mógł przeznaczyć najwyżej 200-300 mln zł. - W pierwszej kolejności trzeba zmodernizować estakady u zbiegu Trasy Armii Krajowej z ul. Modlińską, wiadukt nad torami kolejowymi przy Żelaznej obok pl. Starynkiewicza oraz estakady na bielańskim odcinku Wisłostrady - uważa dr Marek Łagoda z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. - Ich fundamenty sypią się w zawrotnym tempie
WIADUKTY GROZY&lt;/&gt;<br><br>Część estakad, którymi codziennie poruszają się setki tysięcy warszawiaków, grozi zawaleniem! Według przybliżonych szacunków, na powstrzymanie ich rozpadu potrzeba około 4 mld zł. Tymczasem w przyszłym roku na wszystkie modernizacje dróg, mostów i wiaduktów w Warszawie zarząd miasta będzie mógł przeznaczyć najwyżej 200-300 mln zł. - W pierwszej kolejności trzeba zmodernizować estakady u zbiegu Trasy Armii Krajowej z ul. Modlińską, wiadukt nad torami kolejowymi przy Żelaznej obok pl. Starynkiewicza oraz estakady na bielańskim odcinku Wisłostrady - uważa dr Marek Łagoda z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. - Ich fundamenty sypią się w zawrotnym tempie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego