Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
procesu tworzenia się określonych postaw odbiorcy wobec produktu.
Jest to więc proces syntetyzujący reguły konstrukcji poszczególnych przekazów, relacji między nimi oraz warunków określających dotarcie komunikatu bez względu na nastawienie odbiorcy.
Z wyjątkiem kwestii związanych z określaniem sposobu ekspozycji komunikatów, powyższe problemy zostały poruszone w poprzednich częściach tej książki. Problem określa- nia mediaplanu oraz skuteczności dotarcia w zależności od cech kanału informacyjnego jest odrębnym zagadnieniem i przekracza ramy tej pracy. Definicja poszczególnych elementów, tworzących strategię reklamową, tworzy w efekcie określony typ komunikacji. Istnieją pewne podobieństwa między kampaniami w zależności od typu produktu, jaki reklamują.

Na przykład, kampanie produktów impulsywnych opierają się w
procesu tworzenia się określonych postaw odbiorcy wobec produktu. <br>Jest to więc proces syntetyzujący reguły konstrukcji poszczególnych przekazów, relacji między nimi oraz warunków określających dotarcie komunikatu bez względu na nastawienie odbiorcy. <br>Z wyjątkiem kwestii związanych z określaniem sposobu ekspozycji komunikatów, powyższe problemy zostały poruszone w poprzednich częściach tej książki. Problem określa- nia mediaplanu oraz skuteczności dotarcia w zależności od cech kanału informacyjnego jest odrębnym zagadnieniem i przekracza ramy tej pracy. Definicja poszczególnych elementów, tworzących strategię reklamową, tworzy w efekcie określony typ komunikacji. Istnieją pewne podobieństwa między kampaniami w zależności od typu produktu, jaki reklamują. <br>&lt;page nr=179&gt;<br> Na przykład, kampanie produktów impulsywnych opierają się w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego