Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
W dyskusjach kuluarowych inscenizacja Rimasa Tuminasa nie cieszyła się jednak wielkim powodzeniem: w oczach poszukiwaczy nowalijek była z pewnością banalna, operowała nazbyt ogranymi chwytami. Dobrze się jednak stało, że w toruńskim bukiecie i taki kwiatek znalazł swoje miejsce.

Kontrastem, ruchem, formą

Zwłaszcza że kwiatków całkiem nieregularnych bądź rozkwitających w myśl nietradycyjnych reguł było też sporo. "Akta Zero", spektakl grupy Xi Ju Che Jian z Pekinu, składał

się z elementów nie splatających się, demonstracyjnie osobnych. Patrzyliśmy na pracę milczącego człowieka spawającego na scenie pręty do szerokich podstawek, ustawiane potem w łan metalowych trzcin. Z głośnika chrypił poemat Yu Jiana, beznamiętny opis manipulacji
W dyskusjach kuluarowych inscenizacja Rimasa Tuminasa nie cieszyła się jednak wielkim powodzeniem: w oczach poszukiwaczy nowalijek była z pewnością banalna, operowała nazbyt ogranymi chwytami. Dobrze się jednak stało, że w toruńskim bukiecie i taki kwiatek znalazł swoje miejsce.<br><br>&lt;tit&gt;Kontrastem, ruchem, formą&lt;/&gt;<br><br>Zwłaszcza że kwiatków całkiem nieregularnych bądź rozkwitających w myśl nietradycyjnych reguł było też sporo. "Akta Zero", spektakl grupy Xi Ju Che Jian z Pekinu, składał <br><br>się z elementów nie splatających się, demonstracyjnie osobnych. Patrzyliśmy na pracę milczącego człowieka spawającego na scenie pręty do szerokich podstawek, ustawiane potem w łan metalowych trzcin. Z głośnika &lt;orig&gt;chrypił&lt;/&gt; poemat Yu Jiana, beznamiętny opis manipulacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego