Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
na życie każdego miesiąca, 250 zł stanowi haracz płacony nierzetelnym sprzedawcom i usługodawcom. Co szósty kupowany przez nas produkt lub usługa są wadliwe.

W Polsce można zostać oszukanym prawie wszędzie, a bezkarność takich praktyk tylko rozzuchwala firmy. Dlaczego? To proste. Aż trzy czwarte z nas, nawet jeśli natknie się na nieuczciwego sprzedawcę czy rzemieślnika, zamiast dochodzić swoich praw, poddaje się bez walki. - A przecież nasze prawodawstwo daje podobne prawa i ochronę, jaką mają wszyscy konsumenci innych krajów Unii Europejskiej - przekonuje komisarz Danuta Hübner, która patronuje rozpoczętej właśnie w nowych państwach UE kampanii informacyjnej o prawach konsumenta. A więc kiedy wymienione okna
na życie każdego miesiąca, 250 zł stanowi haracz płacony nierzetelnym sprzedawcom i usługodawcom. Co szósty kupowany przez nas produkt lub usługa są wadliwe. <br><br>W Polsce można zostać oszukanym prawie wszędzie, a bezkarność takich praktyk tylko rozzuchwala firmy. Dlaczego? To proste. Aż trzy czwarte z nas, nawet jeśli natknie się na nieuczciwego sprzedawcę czy rzemieślnika, zamiast dochodzić swoich praw, poddaje się bez walki. - A przecież nasze prawodawstwo daje podobne prawa i ochronę, jaką mają wszyscy konsumenci innych krajów Unii Europejskiej - przekonuje komisarz Danuta Hübner, która patronuje rozpoczętej właśnie w nowych państwach UE kampanii informacyjnej o prawach konsumenta. A więc kiedy wymienione okna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego