Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
masowo zaczęły pojawić się zagraniczne marki, w Polsce ruszyła machina produkcji i dystrybucji podrobionych towarów. Na rynku pojawiły się produkty z Dalekiego Wschodu o nieco odmiennych od oryginalnych, ale podobnie brzmiących nazwach: magnetowidy Panasonix, buty Nice czy spodnie Vrangler. Niby trudno je uznać za klasyczne podróbki, ale Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji takie postępowanie, mogące mylić nabywcę, uważa za nielegalne. Klient bowiem nie zawsze jest uważny,a stosujący takie zbiegi właśnie na to liczą.
Ale prócz upodobniania nazw kwitnie także proceder klasycznego podrabiania produktów. Klienci często nieświadomie kupują takie towary. Są nabijani w butelkę przez fałszerzy, którzy coraz większą uwagę skupiają
masowo zaczęły pojawić się zagraniczne marki, w Polsce ruszyła machina produkcji i dystrybucji podrobionych towarów. Na rynku pojawiły się produkty z Dalekiego Wschodu o nieco odmiennych od oryginalnych, ale podobnie brzmiących nazwach: magnetowidy &lt;name type="org"&gt;Panasonix&lt;/&gt;, buty &lt;name type="org"&gt;Nice&lt;/&gt; czy spodnie &lt;name type="org"&gt;Vrangler&lt;/&gt;. Niby trudno je uznać za klasyczne podróbki, ale &lt;name type="tit"&gt;Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji&lt;/&gt; takie postępowanie, mogące mylić nabywcę, uważa za nielegalne. Klient bowiem nie zawsze jest uważny,a stosujący takie zbiegi właśnie na to liczą.<br>Ale prócz upodobniania nazw kwitnie także proceder klasycznego podrabiania produktów. Klienci często nieświadomie kupują takie towary. Są nabijani w butelkę przez fałszerzy, którzy coraz większą uwagę skupiają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego