Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
wojny wykorzystano przy pracy nad skrzynią biegów dla pierwszego powojennego Triumpha - czterozaworowego Ricardo. W połowie lat dwudziestych zakłady w Coventry zatrudniały 3 tysiące pracowników, a z taśmy zjeżdżało codziennie około 1000 motocykli. Kolejny model - długo przygotowywany Triumph P, przedstawiony w 1925 roku - okazał się niewypałem. Nie pomogła nawet reklama i niewiarygodnie niska cena. Po chwilowym kryzysie firma szybko się otrząsnęła i wprowadziła na rynek nowe modele stylizowane przez Vala Page'a - młodego designera, pracującego wcześniej dla konkurencyjnego Ariela. Licencyjną produkcję motocykli uruchomiono także w Niemczech (TWN).
Triumphy otrzymały "kroplowe" zbiorniki paliwa, zamontowane na ramie (poprzednie modele miały płaskie zbiorniki, mocowane pod ramą
wojny wykorzystano przy pracy nad skrzynią biegów dla pierwszego powojennego Triumpha - czterozaworowego Ricardo. W połowie lat dwudziestych zakłady w Coventry zatrudniały 3 tysiące pracowników, a z taśmy zjeżdżało codziennie około 1000 motocykli. Kolejny model - długo przygotowywany Triumph P, przedstawiony w 1925 roku - okazał się niewypałem. Nie pomogła nawet reklama i niewiarygodnie niska cena. Po chwilowym kryzysie firma szybko się otrząsnęła i wprowadziła na rynek nowe modele stylizowane przez Vala Page'a - młodego designera, pracującego wcześniej dla konkurencyjnego Ariela. Licencyjną produkcję motocykli uruchomiono także w Niemczech (TWN).<br>Triumphy otrzymały "kroplowe" zbiorniki paliwa, zamontowane na ramie (poprzednie modele miały płaskie zbiorniki, mocowane pod ramą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego