Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
rozwiązaniach, gąsienica stalowa ma kilka rolek jezdnych i jedną lub dwie rolki podtrzymujące, a koło napinające jest bez uzębienia. Taki też typ gąsienicy będzie przedmiotem rozważań związanych z jej geometrią. Ponieważ z punktu widzenia kinematyki, konstrukcja gąsienicy gumowej jest podobna do gąsienicy stalowej, wyniki tych rozważań mogą być odnoszone do obu typów gąsienic.
12.2.2. Koło napędzające
Podstawowym problemem występującym podczas projektowania koła napędzającego gąsienice jest ustalenie liczby i zarysu zębów współpracujących z ogniwami gąsienicy.
Liczbę ogniw gąsienicy, opasujących koło napędzające, wyznacza się biorąc pod uwagę założoną prędkość jazdy koparki i podziałkę ogniw gąsienicy. Wielkości te są związane następującą zależnością
rozwiązaniach, gąsienica stalowa ma kilka rolek jezdnych i jedną lub dwie rolki podtrzymujące, a koło napinające jest bez uzębienia. Taki też typ gąsienicy będzie przedmiotem rozważań związanych z jej geometrią. Ponieważ z punktu widzenia kinematyki, konstrukcja gąsienicy gumowej jest podobna do gąsienicy stalowej, wyniki tych rozważań mogą być odnoszone do obu typów gąsienic.<br>&lt;tit1&gt;12.2.2. Koło napędzające&lt;/&gt;<br>Podstawowym problemem występującym podczas projektowania koła napędzającego gąsienice jest ustalenie liczby i zarysu zębów współpracujących z ogniwami gąsienicy.<br>Liczbę ogniw gąsienicy, opasujących koło napędzające, wyznacza się biorąc pod uwagę założoną prędkość jazdy koparki i podziałkę ogniw gąsienicy. Wielkości te są związane następującą zależnością
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego