Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
wystarczy tytko odchylić pokrywę silnika. Lepszy dostęp do silnika można uzyskać zdejmując tę pokrywę, o czym pisaliśmy już w Motorze 19/1975. Ale np. chcąc wymienić uszczelniacz koła pasowego, czy wybudować silnik, trzeba prócz pokrywy zdjąć tylny pas ze zderzakiem.
Do czynności tej potrzebny jest: klucz oczkowy 13 mm, klucz oczkowy (może być również nasadowy) 17 mm oraz dowolny klucz 7 mm. Na zdjęciach pokazujemy kolejność poszczególnych czynności przy zdejmowaniu tylnego pasa.
- Z lampki oświetlenia numeru rejestracyjnego wypinamy kostkę doprowadzająca prąd. Wyjmujemy przewód wraz z kartka z przekroju tylnego pasa.
- Kluczem 13 mm odkręcamy cztery nakrętki M8 mutująca tylny pas. Nakrętki
wystarczy tytko odchylić pokrywę silnika. Lepszy dostęp do silnika można uzyskać zdejmując tę pokrywę, o czym pisaliśmy już w Motorze 19/1975. Ale np. chcąc wymienić uszczelniacz koła pasowego, czy wybudować silnik, trzeba prócz pokrywy zdjąć tylny pas ze zderzakiem. <br>Do czynności tej potrzebny jest: klucz oczkowy 13 mm, klucz oczkowy (może być również nasadowy) 17 mm oraz dowolny klucz 7 mm. Na zdjęciach pokazujemy kolejność poszczególnych czynności przy zdejmowaniu tylnego pasa. <br>- Z lampki oświetlenia numeru rejestracyjnego wypinamy kostkę doprowadzająca prąd. Wyjmujemy przewód wraz z kartka z przekroju tylnego pasa. <br>- Kluczem 13 mm odkręcamy cztery nakrętki M8 mutująca tylny pas. Nakrętki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego