Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jest określić te cechy, które nie są stereotypowe. Pominięcie którejś z nich może oznaczać istotne straty w tworzeniu argumentacji i pozycjonowaniu komunikatów. Uzyskanie pełnej złożoności potencjalnych cech obrazu produktu w odniesieniu do realnej społecznie grupy odbiorców wymaga badań jakościowych. Określenie istotności poszczególnych cech oraz związków między nimi - badań ilościowych preferencji odbiorców danej kampanii reklamowej. Prowadzenie badań jakościowych, które skutecznie przekraczają barierę stereotypu, jest pracą wymagającą równie



wysokich kwalifikacji, jak zapis uzyskanych w ich wyniku informacji w serii spójnych wiadomości. Metodologia badań ilościowych jest znacznie bardziej ścisła. Wykorzystanie zależności między produktem a cechami zdarzeń, w których może on funkcjonować w sposób istotny
jest określić te cechy, które nie są stereotypowe. Pominięcie którejś z nich może oznaczać istotne straty w tworzeniu argumentacji i pozycjonowaniu komunikatów. Uzyskanie pełnej złożoności potencjalnych cech obrazu produktu w odniesieniu do realnej społecznie grupy odbiorców wymaga badań jakościowych. Określenie istotności poszczególnych cech oraz związków między nimi - badań ilościowych preferencji odbiorców danej kampanii reklamowej. Prowadzenie badań jakościowych, które skutecznie przekraczają barierę stereotypu, jest pracą wymagającą równie <br>&lt;page nr=85&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=86&gt;<br>wysokich kwalifikacji, jak zapis uzyskanych w ich wyniku informacji w serii spójnych wiadomości. Metodologia badań ilościowych jest znacznie bardziej ścisła. Wykorzystanie zależności między produktem a cechami zdarzeń, w których może on funkcjonować w sposób istotny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego