Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
parabankowych o niewyjaśnionym dotąd w Polsce statusie prawnym. Dlatego gwałtowne ruchy cen są prawie wykluczone, a manipulowanie nimi przez banki jest bardzo ostrożne.
Najczęściej jednak stosowana jest polityka różnicowania oferty banków, a różnicowanie cen odbywa się głównie poprzez wprowadzanie na rynek nowych produktów banku lub produktów ulepszonych (np. w kilku odmianach). Obserwacja i badania ankietowe przeprowadzone w bankach wykazały, że cena nie była aktywnym instrumentem w odniesieniu do tzw. inwestycji marketingowych. Jak już podkreślano, nowe produkty albo produkty usprawnione były oferowane po wyższych cenach w celu ograniczenia ryzyka banku i przerzucenia jego części na klientów banku.

3.7. Dystrybucja produktów banku
parabankowych o niewyjaśnionym dotąd w Polsce statusie prawnym. Dlatego gwałtowne ruchy cen są prawie wykluczone, a manipulowanie nimi przez banki jest bardzo ostrożne.<br>Najczęściej jednak stosowana jest polityka różnicowania oferty banków, a różnicowanie cen odbywa się głównie poprzez wprowadzanie na rynek nowych produktów banku lub produktów ulepszonych (np. w kilku odmianach). Obserwacja i badania ankietowe przeprowadzone w bankach wykazały, że cena nie była aktywnym instrumentem w odniesieniu do tzw. inwestycji marketingowych. Jak już podkreślano, nowe produkty albo produkty usprawnione były oferowane po wyższych cenach w celu ograniczenia ryzyka banku i przerzucenia jego części na klientów banku.<br><br>&lt;tit&gt;3.7. Dystrybucja produktów banku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego