Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
jest dziewięciokrotnie dłuższy niż na światłach drogowych. Ale styliści są uparci. Światła mogą nie świecić, nie szkodzi, mają dobrze wyglądać!
Ostatnio redakcja zachodnio-niemieckiego dwutygodnika Das Auto Motor and Sport wraz ze znaną skądinąd firmą Bosch przeprowadziły interesujące porównania reflektorów trzech opisywanych rodzajów ustalając, że dla porównywalności wyników wszystkie trzy odmiany wyposażone będą w typowe żarówki halogenowe. Oczywiście można zarzucić tej próbie, że w przypadku dużego reflektora okrągłego i reflektora prostokątnego stosowano żarówkę H4 mającą moc 55 i 60 watów, odpowiednio dla światła mijania i światła drogowego, zaś w podwójnych reflektorach używano żarówki jednowłóknowej H1 o mocy 55 W. Fakt, ale
jest dziewięciokrotnie dłuższy niż na światłach drogowych. Ale styliści są uparci. Światła mogą nie świecić, nie szkodzi, mają dobrze wyglądać!<br>Ostatnio redakcja zachodnio-niemieckiego dwutygodnika Das Auto Motor and Sport wraz ze znaną skądinąd firmą Bosch przeprowadziły interesujące porównania reflektorów trzech opisywanych rodzajów ustalając, że dla porównywalności wyników wszystkie trzy odmiany wyposażone będą w typowe żarówki halogenowe. Oczywiście można zarzucić tej próbie, że w przypadku dużego reflektora okrągłego i reflektora prostokątnego stosowano żarówkę H4 mającą moc 55 i 60 watów, odpowiednio dla światła mijania i światła drogowego, zaś w podwójnych reflektorach używano żarówki jednowłóknowej H1 o mocy 55 W. Fakt, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego