Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
szczegółowych badań kilkudziesięciu konstrukcji mostowych na terenie Warszawy. Znaleźli ponad 80 z około 300 (łącznie z kładkami dla pieszych), które trzeba było zacząć remontować natychmiast. Nie było żartów - w większości wypadków zgoda na dalszy ruch na zagrożonych estakadach oznaczała, że za dwa-trzy, a najpóźniej pięć lat z konstrukcji zaczną odpadać betonowe bloki. Choć wnioski z jednego z największych badań, jakie do tej chwili prowadził Zarząd Dróg Miejskich, poznali i członkowie zarządu Warszawy, i ówczesny wojewoda zarządzający w imieniu skarbu państwa wiaduktami, żadne decyzje mogące uratować wiadukty i grube miliony nie zapadły! - Trudno sięgać pamięcią do spraw sprzed lat - mówi dziś
szczegółowych badań kilkudziesięciu konstrukcji mostowych na terenie Warszawy. Znaleźli ponad 80 z około 300 (łącznie z kładkami dla pieszych), które trzeba było zacząć remontować natychmiast. Nie było żartów - w większości wypadków zgoda na dalszy ruch na zagrożonych estakadach oznaczała, że za dwa-trzy, a najpóźniej pięć lat z konstrukcji zaczną odpadać betonowe bloki. Choć wnioski z jednego z największych badań, jakie do tej chwili prowadził Zarząd Dróg Miejskich, poznali i członkowie zarządu Warszawy, i ówczesny wojewoda zarządzający w imieniu skarbu państwa wiaduktami, żadne decyzje mogące uratować wiadukty i grube miliony nie zapadły! - Trudno sięgać pamięcią do spraw sprzed lat - mówi dziś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego