Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 27.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
lub nawet trzy razy dłużej, bo zamiast 70 mln rocznie, jak założył ZDM, będzie można na renowacje wiaduktów przeznaczyć znacznie mniej pieniędzy. Zarząd Dróg dodatkowych pieniędzy nie ma. Tymczasem stan techniczny większości budowli nie pozwala nawet na pięcioletnie oczekiwanie. Sypią się w oczach. - Z części konstrukcji już od dłuższego czasu odpadają bloki betonu - twierdzi dr Marek Łagoda z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, monitorujący m.in. stan warszawskich wiaduktów. - I takimi drogami chcemy wjechać do Unii Europejskiej, gdzie nakłady modernizacyjne są kilkakrotnie wyższe, a technologie drogowe od kilkudziesięciu lat o niebo efektywniejsze. Dopóki nie zajmiemy się poważnie naszą infrastrukturą transportową, na
lub nawet trzy razy dłużej, bo zamiast 70 mln rocznie, jak założył ZDM, będzie można na renowacje wiaduktów przeznaczyć znacznie mniej pieniędzy. Zarząd Dróg dodatkowych pieniędzy nie ma. Tymczasem stan techniczny większości budowli nie pozwala nawet na pięcioletnie oczekiwanie. Sypią się w oczach. - Z części konstrukcji już od dłuższego czasu odpadają bloki betonu - twierdzi dr Marek Łagoda z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, monitorujący m.in. stan warszawskich wiaduktów. - I takimi drogami chcemy wjechać do Unii Europejskiej, gdzie nakłady modernizacyjne są kilkakrotnie wyższe, a technologie drogowe od kilkudziesięciu lat o niebo efektywniejsze. Dopóki nie zajmiemy się poważnie naszą infrastrukturą transportową, na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego