Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
samochodowe, które w zależności od wielkości rys powinniśmy stosować w ściśle określonych proporcjach. To dość ważne, jeśli zależy nam na nadwoziu bez odbarwień.
Marcin Hadajo


Drogi są dla kierowców
Rozmowa z Tadeuszem Suwarą, szefem Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych

Co drugi kierowca kręci nosem - drogi lokalne pękają w oczach, z wiaduktów odpadają kilkusetkilogramowe bloki betonu. Autostrady, mimo szumnych zapowiedzi, powstają w żółwim tempie.
Na powiększanie sieci dróg ekspresowych nie ma pieniędzy. Nie jest dobrze. Drogi są w słabym stanie, bo, i zostało to już powiedziane wiele razy, budowano je w latach 60. i 70. Wtedy stosowano materiały niskiej jakości. Nie istniał system
samochodowe, które w zależności od wielkości rys powinniśmy stosować w ściśle określonych proporcjach. To dość ważne, jeśli zależy nam na nadwoziu bez odbarwień.<br>&lt;au&gt;Marcin Hadajo&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="convers"&gt;<br>&lt;tit&gt;Drogi są dla kierowców&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Rozmowa z Tadeuszem Suwarą, szefem Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych&lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;Co drugi kierowca kręci nosem - drogi lokalne pękają w oczach, z wiaduktów odpadają kilkusetkilogramowe bloki betonu. Autostrady, mimo szumnych zapowiedzi, powstają w żółwim tempie.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Na powiększanie sieci dróg ekspresowych nie ma pieniędzy. Nie jest dobrze. Drogi są w słabym stanie, bo, i zostało to już powiedziane wiele razy, budowano je w latach 60. i 70. Wtedy stosowano materiały niskiej jakości. Nie istniał system
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego