Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na znaczeniu, rodzaj sprzedawanych produktów:
- w przypadku towarów spożywczych, 2/3 towarów kieruje się do firm dokonujących dalszej odsprzedaży, a 1/3 do końcowych nabywców instytucjonalnych,
- w odniesieniu do dóbr przemysłowych sytuacja jest przeciwna: 2/3 towarów jest przeznaczonych do końcowych nabywców instytucjonalnych, a 1/3 jest kierowana do firm odsprzedających je końcowym nabywcom indywidualnym.
W związku z tymi czynnikami obecne kierunki rozwoju firm hurtowych można scharakteryzować następująco: hurt w obrocie produktami spożywczymi traci na znaczeniu, lecz rośnie jego rola w odniesieniu do obrotów zagranicznych, a utrzymuje się w handlu świeżymi produktami (owoce, warzywa, ryby, mięso); pełni on ważną funkcję w
na znaczeniu, rodzaj sprzedawanych produktów:<br>- w przypadku towarów spożywczych, 2/3 towarów kieruje się do firm dokonujących dalszej odsprzedaży, a 1/3 do końcowych nabywców instytucjonalnych,<br>- w odniesieniu do dóbr przemysłowych sytuacja jest przeciwna: 2/3 towarów jest przeznaczonych do końcowych nabywców instytucjonalnych, a 1/3 jest kierowana do firm odsprzedających je końcowym nabywcom indywidualnym.<br>W związku z tymi czynnikami obecne kierunki rozwoju firm hurtowych można scharakteryzować następująco: hurt w obrocie produktami spożywczymi traci na znaczeniu, lecz rośnie jego rola w odniesieniu do obrotów zagranicznych, a utrzymuje się w handlu świeżymi produktami (owoce, warzywa, ryby, mięso); pełni on ważną funkcję w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego