Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11.98
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
W Hiszpanii ponad połowa moich klientek to blondynki, w Korei i Hongkongu 20% kobiet przefarbowuje się na rudo, a to pierwszy etap do rozjaśnienia włosów. Również w Moskwie kobiety szaleją na punkcie jasnych włosów - opowiada Dessange.

Blond przede wszystkim

Jeszcze pięć lat temu wylansowanie brunetki w reklamie świadczyło o dużej odwadze i talencie agencji reklamowej. Dzisiaj - brunetka czy blondynka - nie ma to już większego znaczenia. Według Maurice'a Bettite'a, dyrektora kreatywnego Euro RSCG na Francję, blondynka jest dużym atutem w kampaniach reklamowych, szczególnie Diora czy Louis Vuittona. Znacznie podnosi walory reklamowanego produktu, dodaje mu elegancji, smaku i klasy.
- We Francji blond włosy
W Hiszpanii ponad połowa moich klientek to blondynki, w Korei i Hongkongu 20% kobiet &lt;orig&gt;przefarbowuje&lt;/&gt; się na rudo, a to pierwszy etap do rozjaśnienia włosów. Również w Moskwie kobiety szaleją na punkcie jasnych włosów - opowiada Dessange.<br><br>&lt;tit&gt;Blond przede wszystkim&lt;/&gt;<br><br>Jeszcze pięć lat temu wylansowanie brunetki w reklamie świadczyło o dużej odwadze i talencie agencji reklamowej. Dzisiaj - brunetka czy blondynka - nie ma to już większego znaczenia. Według Maurice'a Bettite'a, dyrektora kreatywnego Euro RSCG na Francję, blondynka jest dużym atutem w kampaniach reklamowych, szczególnie Diora czy Louis Vuittona. Znacznie podnosi walory reklamowanego produktu, dodaje mu elegancji, smaku i klasy. <br>- We Francji blond włosy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego