Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jeszcze silny sektor usług, typowy dla krajów wysoko rozwiniętych.
Gospodarki krajów Unii Europejskiej różnią się także w pewnym zakresie ze względu na ich specjalizację w niektórych dziedzinach. W Wielkiej Brytanii relatywnie większą rolę odgrywa przemysł wydobywczy i chemiczny, we Francji - przemysł spożywczy, w Niemczech - przemysł maszynowy i chemiczny, we Włoszech - odzieżowy, w Holandii - przemysł maszyn elektrycznych, w Belgii - stalowy, w Hiszpanii - przemysł skórzany i spożywczy, w Irlandii - przemysł spożywczy, w Szwecji - przemysł drzewny i papierniczy. Jest to oczywiście tylko bardzo ogólna charakterystyka specjalizacji poszczególnych krajów UE.
Inny sposób przedstawienia gospodarek tych krajów, to metoda stosowana przez OECD, a mianowicie wyodrębnienie 28
jeszcze silny sektor usług, typowy dla krajów wysoko rozwiniętych.<br>Gospodarki krajów Unii Europejskiej różnią się także w pewnym zakresie ze względu na ich specjalizację w niektórych dziedzinach. W Wielkiej Brytanii relatywnie większą rolę odgrywa przemysł wydobywczy i chemiczny, we Francji - przemysł spożywczy, w Niemczech - przemysł maszynowy i chemiczny, we Włoszech - odzieżowy, w Holandii - przemysł maszyn elektrycznych, w Belgii - stalowy, w Hiszpanii - przemysł skórzany i spożywczy, w Irlandii - przemysł spożywczy, w Szwecji - przemysł drzewny i papierniczy. Jest to oczywiście tylko bardzo ogólna charakterystyka specjalizacji poszczególnych krajów UE.<br>Inny sposób przedstawienia gospodarek tych krajów, to metoda stosowana przez OECD, a mianowicie wyodrębnienie 28
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego