Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
większości służb odpowiedzialnych za warszawskie drogi zrobili wielkie oczy. W raporcie wyszczególniono także inne nadające się do pilnej przebudowy konstrukcje mostowe w stolicy, np. koszt przebudowy wiaduktu przy ul. Żelaznej w 1996 roku oszacowano na 3 mln zł. Teraz trzeba wydać co najmniej 20 mln zł. Modernizacja estakad bielańskich (w okolicach skarpy z seminarium duchownym) mogła kosztować 20, a nie 30-35 mln zł. Przebudowa sypiących się wiaduktów na praskim odcinku Trasy Armii Krajowej (przy fabryce Daewoo-FSO) w 1996 roku pochłonęłaby nie 20 mln zł, lecz prawie 10 razy mniej. Podobnie w al. Krakowskiej. Sześć lat temu inżynierowie oszacowali koszty
większości służb odpowiedzialnych za warszawskie drogi zrobili wielkie oczy. W raporcie wyszczególniono także inne nadające się do pilnej przebudowy konstrukcje mostowe w stolicy, np. koszt przebudowy wiaduktu przy ul. Żelaznej w 1996 roku oszacowano na 3 mln zł. Teraz trzeba wydać co najmniej 20 mln zł. Modernizacja estakad bielańskich (w okolicach skarpy z seminarium duchownym) mogła kosztować 20, a nie 30-35 mln zł. Przebudowa sypiących się wiaduktów na praskim odcinku Trasy Armii Krajowej (przy fabryce Daewoo-FSO) w 1996 roku pochłonęłaby nie 20 mln zł, lecz prawie 10 razy mniej. Podobnie w al. Krakowskiej. Sześć lat temu inżynierowie oszacowali koszty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego