Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Idea mobile
Rok: 2003
klientów, zarówno tych abonamentowych, jak i klientów oferty POP.

Idea osiągnęła w 2002 roku rekordowo dobre wyniki - liczba klientów zwiększyła się o ok. 1,7 mln nowych użytkowników. Obecnie z liczbą 4,5 mln klientów posiadamy około 1/3 udziałów w rynku GSM w Polsce. Jesteśmy najchętniej wybieranym przez Polaków operatorem telefonii komórkowej.
Cieszymy się, że tak wysoko ocen i l i Państwo nasze nowe usługi i oferty wprowadzone w 2002 roku, jak m.in.: Pakiet DoMowy, Pakiet dla Małych Firm, InterOptima, 1-sekundowe naliczanie połączeń (Sekunda, Sekunda Pro) oraz nowy serwis idea.pl z rozszerzoną funkcjonalnością dla użytkowników (portal, multidostępowy
klientów, zarówno tych abonamentowych, jak i klientów oferty POP.<br><br>Idea osiągnęła w 2002 roku rekordowo dobre wyniki - liczba klientów zwiększyła się o ok. 1,7 mln nowych użytkowników. Obecnie z liczbą 4,5 mln klientów posiadamy około 1/3 udziałów w rynku GSM w Polsce. Jesteśmy najchętniej wybieranym przez Polaków operatorem telefonii komórkowej.<br>Cieszymy się, że tak wysoko ocen i l i Państwo nasze nowe usługi i oferty wprowadzone w 2002 roku, jak m.in.: Pakiet DoMowy, Pakiet dla Małych Firm, InterOptima, 1-sekundowe naliczanie połączeń (Sekunda, Sekunda Pro) oraz nowy serwis idea.pl z rozszerzoną funkcjonalnością dla użytkowników (portal, multidostępowy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego