Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
że jest to problem ogólnokrajowy, dużo ludzi czeka ma naprawy, więc prawdopodobnie niedługo zostanie podjęta jakaś decyzja w tej sprawie.
Jednocześnie do nas, posiadaczy uszkodzonych pojazdów, dochodzą różne, chociaż nie sprawdzone, ale alarmujące wieści: że ale ma już starych nadwozi (większość uszkodzonych samochodów pochodzi z lat poprzednich), że podobno nie opłaca się ich naprawiać. Opłaci się sprzedawać nadwozie z osprzętem (cena około 110 tys. zł) niż bez osprzętu (cena około 55 tys. zł) - w związku z tym koszt naprawy przekroczy wartość pojazdu, co grozi kasacją samochodu itp.
Najgorsze jest to, że nie wiadomo do kogo zwrócić się o interwencję. PZU stwierdza, że
że jest to problem ogólnokrajowy, dużo ludzi czeka ma naprawy, więc prawdopodobnie niedługo zostanie podjęta jakaś decyzja w tej sprawie.<br> Jednocześnie do nas, posiadaczy uszkodzonych pojazdów, dochodzą różne, chociaż nie sprawdzone, ale alarmujące wieści: że ale ma już starych nadwozi (większość uszkodzonych samochodów pochodzi z lat poprzednich), że podobno nie opłaca się ich naprawiać. Opłaci się sprzedawać nadwozie z osprzętem (cena około 110 tys. zł) niż bez osprzętu (cena około 55 tys. zł) - w związku z tym koszt naprawy przekroczy wartość pojazdu, co grozi kasacją samochodu itp.<br> Najgorsze jest to, że nie wiadomo do kogo zwrócić się o interwencję. PZU stwierdza, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego