Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
W testowanym przez nas egzemplarzu zastosowano opony o profilu 45, co zapewne poprawiało zachowanie pojazdu na wirażach, ale jednocześnie zmniejszało komfort podróżowania po polskich wyboistych drogach.

Trzeba pochwalić aerodynamikę nadwozia. Szerokie, nieco rozpłaszczone, ujawnia swoje zalety dopiero podczas szybkiej jazdy. Przy normalnej wilgotności powietrza do prędkości 180 km/h szumu opływającego powietrza zupełnie nie słychać. "S80" jest dostępne z silnikami 5- i 6-cylindrowymi.

Wszystkie należą do serii RN, będącej zmodyfikowaną odmianą znanej rodziny N. Należą do niej jednostki 4-, 5- i 6-cylindrowe o aluminiowych kadłubach i głowicach oraz czterech zaworach na cylinder. Inżynierowie Volvo zdecydowali się na poprzeczne zamontowanie
W testowanym przez nas egzemplarzu zastosowano opony o profilu 45, co zapewne poprawiało zachowanie pojazdu na wirażach, ale jednocześnie zmniejszało komfort podróżowania po polskich wyboistych drogach.<br><br>Trzeba pochwalić aerodynamikę nadwozia. Szerokie, nieco rozpłaszczone, ujawnia swoje zalety dopiero podczas szybkiej jazdy. Przy normalnej wilgotności powietrza do prędkości 180 km/h szumu opływającego powietrza zupełnie nie słychać. "S80" jest dostępne z silnikami 5- i 6-cylindrowymi.<br><br>Wszystkie należą do serii RN, będącej zmodyfikowaną odmianą znanej rodziny N. Należą do niej jednostki 4-, 5- i 6-cylindrowe o aluminiowych kadłubach i głowicach oraz czterech zaworach na cylinder. Inżynierowie Volvo zdecydowali się na poprzeczne zamontowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego