Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
pojemności komunikatu reklamowego, określający związek między ilością informacji kodowanej wizualnie i werbalnie jako odwrotnie proporcjonalny, wpływa na przestrzenną organizację wiadomości reklamowej oraz stopień jej redundancji. Struktura kompozycyjna wiadomości, odpowiadająca jej organizacja na poziomie cech przestrzennych i fizycznych, określana jest na podstawie reguł reprezentatywnych dla danego medium oraz reguł spełniających kryteria optymalnego poziomu podobieństwa i różnicy wobec przekazów reklamowych odnoszących się do danej klasy produktów. Jej efektywność może być zwiększona przez uwzględnienie uwarunkowań percepcji komunikatu o charakterze neuropsychologicznym oraz emocjonalnym.
KONSEKWENCJE ZMIANY POSTAW ODBIORCY WOBEC KOMUNIKATU REKLAMOWEGO PRZY JEGO KOLEJNYCH EKSPOZYCJACH
Konstrukcja przekazu reklamowego uwzględniać więc powinna modyfikujący wpływ zbioru postaw, szczególnie
pojemności komunikatu reklamowego, określający związek między ilością informacji kodowanej wizualnie i werbalnie jako odwrotnie proporcjonalny, wpływa na przestrzenną organizację wiadomości reklamowej oraz stopień jej redundancji. Struktura kompozycyjna wiadomości, odpowiadająca jej organizacja na poziomie cech przestrzennych i fizycznych, określana jest na podstawie reguł reprezentatywnych dla danego medium oraz reguł spełniających kryteria optymalnego poziomu podobieństwa i różnicy wobec przekazów reklamowych odnoszących się do danej klasy produktów. Jej efektywność może być zwiększona przez uwzględnienie uwarunkowań percepcji komunikatu o charakterze neuropsychologicznym oraz emocjonalnym. <br>&lt;tit&gt;KONSEKWENCJE ZMIANY POSTAW ODBIORCY WOBEC KOMUNIKATU REKLAMOWEGO PRZY JEGO KOLEJNYCH EKSPOZYCJACH&lt;/&gt;<br>Konstrukcja przekazu reklamowego uwzględniać więc powinna modyfikujący wpływ zbioru postaw, szczególnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego