Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z perspektywy odbiorcy nie ma odrębnego znaczenia. Liczy się efekt końcowy. Myśląc o budowaniu przekazu, kolejnego przekazu i jeszcze następnego przekazu rozbijemy spójność obrazu produktu, ciągłość komunikacji i efekt synergii. Przed podjęciem decyzji, określającej zapis poszczególnych komunikatów, należy mieć jasno sprecyzowane poglądy na temat obrazu produktu, pozycjonowania stałej reklamowej i optymalnego zapisu informacji w poszczególnych kodach.
Afekt ojcowski jest dobrze znanym efektem bezkrytycznego stosunku do własnych pomysłów. Jest naturalną częścią procesu twórczego. Skutecznie hamuje pracę w zespole oraz uniemożliwia dopracowywanie rozwiązań, które tylko pozornie wydają się idealnie trafne. Przeżywa go każdy, kto zetknął się z jakimkolwiek rodzajem twórczości. Jedyne antidotum na
z perspektywy odbiorcy nie ma odrębnego znaczenia. Liczy się efekt końcowy. Myśląc o budowaniu przekazu, kolejnego przekazu i jeszcze następnego przekazu rozbijemy spójność obrazu produktu, ciągłość komunikacji i efekt synergii. Przed podjęciem decyzji, określającej zapis poszczególnych komunikatów, należy mieć jasno sprecyzowane poglądy na temat obrazu produktu, pozycjonowania stałej reklamowej i optymalnego zapisu informacji w poszczególnych kodach. <br>Afekt ojcowski jest dobrze znanym efektem bezkrytycznego stosunku do własnych pomysłów. Jest naturalną częścią procesu twórczego. Skutecznie hamuje pracę w zespole oraz uniemożliwia dopracowywanie rozwiązań, które tylko pozornie wydają się idealnie trafne. Przeżywa go każdy, kto zetknął się z jakimkolwiek rodzajem twórczości. Jedyne antidotum na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego