Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
pierwszy rachunek bankowy),
obniżenie opłat (albo okresowa rezygnacja z nich) za czynności bankowe przy korzystaniu z określonego produktu banku (np. wolne od opłat pierwsze 30 operacji przelewu z nowo otwartego konta).
Określając cenę danego produktu, można korzystać ze wszystkich wymienionych elementów albo stosować dowolną ich kombinację. Określenie tej kombinacji i optymalnej ceny produktu zależy od warunków, w których bank funkcjonuje, a zwłaszcza od segmentu klientów, którym oferowane są produkty. Polityka cenowa banków może więc być, w porównaniu z polityką cenową przedsiębiorstw produkcyjnych lub handlowych, bardziej elastyczna. Banki mają bowiem wykorzystywać przy ustalaniu cen znacznie więcej elementów składających się na cenę. Teoretycznie
pierwszy rachunek bankowy),<br>obniżenie opłat (albo okresowa rezygnacja z nich) za czynności bankowe przy korzystaniu z określonego produktu banku (np. wolne od opłat pierwsze 30 operacji przelewu z nowo otwartego konta).<br>Określając cenę danego produktu, można korzystać ze wszystkich wymienionych elementów albo stosować dowolną ich kombinację. Określenie tej kombinacji i optymalnej ceny produktu zależy od warunków, w których bank funkcjonuje, a zwłaszcza od segmentu klientów, którym oferowane są produkty. Polityka cenowa banków może więc być, w porównaniu z polityką cenową przedsiębiorstw produkcyjnych lub handlowych, bardziej elastyczna. Banki mają bowiem wykorzystywać przy ustalaniu cen znacznie więcej elementów składających się na cenę. Teoretycznie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego