Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
kraju taki produkt jest przeznaczony dla segmentu nabywców o średnich dochodach. Tak więc w decyzjach cenowych na rynku międzynarodowym, w tym także w krajach Unii Europejskiej, trzeba często dokonywać wyboru między standaryzacją cen detalicznych a ujednolicaniem pozycjonowania marki i przyporządkowania jej określonemu segmentowi nabywców.
Innym aspektem struktur cenowych jest przyznawanie opustów cenowych. Mogą one się różnic w zależności od możliwości i uwarunkowań lokalnych. Najbardziej typową strukturą rynkową w krajach Unii Europejskiej jest oligopol zróżnicowany, czyli taka sytuacja, kiedy na rynku w branży działa kilka przedsiębiorstw lub kilka dominujących firm. W takich warunkach możliwości poszczególnych firm w dowolnym kształtowaniu są ograniczone. Poza
kraju taki produkt jest przeznaczony dla segmentu nabywców o średnich dochodach. Tak więc w decyzjach cenowych na rynku międzynarodowym, w tym także w krajach Unii Europejskiej, trzeba często dokonywać wyboru między standaryzacją cen detalicznych a ujednolicaniem pozycjonowania marki i przyporządkowania jej określonemu segmentowi nabywców.<br>Innym aspektem struktur cenowych jest przyznawanie opustów cenowych. Mogą one się różnic w zależności od możliwości i uwarunkowań lokalnych. Najbardziej typową strukturą rynkową w krajach Unii Europejskiej jest oligopol zróżnicowany, czyli taka sytuacja, kiedy na rynku w branży działa kilka przedsiębiorstw lub kilka dominujących firm. W takich warunkach możliwości poszczególnych firm w dowolnym kształtowaniu są ograniczone. Poza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego