Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na nabywców. Podtrzymywanie wysokiej ceny na rynku konkretnego kraju Unii Europejskiej może być możliwe dzięki odpowiedniej strategii markowej, podkreślającej ekskluzywność produktu i jego image oraz odpowiednie kształtowanie kanałów dystrybucji sprzyjających utrzymywaniu takiego właśnie obrazu firmy i jej produktów. Można także manewrować zmiennymi czynnikami wpływającymi na poziom cen, jakimi są zróżnicowane opusty cenowe i warunki kredytowe, dostosowane do lokalnych zwyczajów i możliwości.
Podsumowaniem czynników wpływających na różnicowanie ewentualnie ujednolicanie cen na rynku Unii Europejskiej jest rys.26. O tych czynnikach była już mowa. Warto jedynie rozwinąć zagadnienie arbitrażu cenowego pomiędzy krajami, zwanego też importem równoległym. Chodzi tu o nabywanie towarów w krajach
na nabywców. Podtrzymywanie wysokiej ceny na rynku konkretnego kraju Unii Europejskiej może być możliwe dzięki odpowiedniej strategii markowej, podkreślającej ekskluzywność produktu i jego image oraz odpowiednie kształtowanie kanałów dystrybucji sprzyjających utrzymywaniu takiego właśnie obrazu firmy i jej produktów. Można także manewrować zmiennymi czynnikami wpływającymi na poziom cen, jakimi są zróżnicowane opusty cenowe i warunki kredytowe, dostosowane do lokalnych zwyczajów i możliwości.<br>Podsumowaniem czynników wpływających na różnicowanie ewentualnie ujednolicanie cen na rynku Unii Europejskiej jest rys.26. O tych czynnikach była już mowa. Warto jedynie rozwinąć zagadnienie arbitrażu cenowego pomiędzy krajami, zwanego też importem równoległym. Chodzi tu o nabywanie towarów w krajach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego