Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tych nowych typów punktów sprzedaży przewyższają utargi z działalności tradycyjnych domów towarowych.
O stagnacji rozwoju domów towarowych świadczy ich udział w sprzedaży detalicznej. W większości krajów Unii Europejskiej, włącznie z Niemcami, gdzie domy towarowe mają największą tradycję, udział ten nie przekracza 5%. W Niemczech ten wskaźnik obniżył się istotnie w ostatnim czasie, gdyż już w 1986r. wynosił on 7%.
Produkty przemysłowe sprzedawane w domach towarowych są poddawane naciskom ze strony konkurencyjnych specjalistycznych sklepów, działających w dużej skali. Ich asortyment jest bardziej zróżnicowany a ceny niższe. Rozwój takich specjalistycznych sklepów w branży sprzętu telewizyjnego i hi-fi, komputerów, części i akcesoriów samochodowych, mebli
tych nowych typów punktów sprzedaży przewyższają utargi z działalności tradycyjnych domów towarowych.<br>O stagnacji rozwoju domów towarowych świadczy ich udział w sprzedaży detalicznej. W większości krajów Unii Europejskiej, włącznie z Niemcami, gdzie domy towarowe mają największą tradycję, udział ten nie przekracza 5%. W Niemczech ten wskaźnik obniżył się istotnie w ostatnim czasie, gdyż już w 1986r. wynosił on 7%.<br>Produkty przemysłowe sprzedawane w domach towarowych są poddawane naciskom ze strony konkurencyjnych specjalistycznych sklepów, działających w dużej skali. Ich asortyment jest bardziej zróżnicowany a ceny niższe. Rozwój takich specjalistycznych sklepów w branży sprzętu telewizyjnego i hi-fi, komputerów, części i akcesoriów samochodowych, mebli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego