Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Federacji Przemysłu Perfumeryjnego. Niemki wolą zapachy bardziej orientalne, ale też z nutą kwiatową ("Vanderbilt", "Gabriela Sabatini"), Francuzki - orientalne "Opium" i "Casmir", Angielki preferują chyprowe "Moments", zaś Hiszpanki - cytrusową "Chanson d'Eau".
Przed dwoma laty świat wydał na zapachy przeszło 15 mld USD. Według prognoz Euromonitora, do końca 2000 r. roczna sprzedaż pachnideł wzrośnie do 21,6 mld USD. Głównie dzięki mieszkańcom Azji, którzy coraz śmielej naśladują zachodni styl życia. Producenci mogą też liczyć na zwiększone zainteresowanie odbiorców w krajach arabskich i Afryce Południowej. Nie powinni natomiast liczyć na gigantyczny wzrost w Europie Zachodniej. Wyjątkowo silna konkurencja sprawia, że dostarczane na ten rynek
Federacji Przemysłu Perfumeryjnego. Niemki wolą zapachy bardziej orientalne, ale też z nutą kwiatową ("Vanderbilt", "Gabriela Sabatini"), Francuzki - orientalne "Opium" i "Casmir", Angielki preferują chyprowe "Moments", zaś Hiszpanki - cytrusową "Chanson d'Eau".<br>Przed dwoma laty świat wydał na zapachy przeszło 15 mld USD. Według prognoz Euromonitora, do końca 2000 r. roczna sprzedaż pachnideł wzrośnie do 21,6 mld USD. Głównie dzięki mieszkańcom Azji, którzy coraz śmielej naśladują zachodni styl życia. Producenci mogą też liczyć na zwiększone zainteresowanie odbiorców w krajach arabskich i Afryce Południowej. Nie powinni natomiast liczyć na gigantyczny wzrost w Europie Zachodniej. Wyjątkowo silna konkurencja sprawia, że dostarczane na ten rynek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego