Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
kosmetyków i środków higieny osobistej. - Pod wpływem specjalistów od marketingu przemysł perfumeryjny zaczął się rozpadać na segmenty. Zmienił się styl życia głównych odbiorców perfum - kobiet, z których większość pracuje zawodowo - opowiada Terry Godacre. Nie chcą używać tego samego zapachu w domu i biurze, chcą mieć pod ręką cztery, pięć rodzajów pachnideł. Światowy rynek perfum podzielił się definitywnie między dwóch czołowych graczy - Amerykanów i Francuzów. Zdaniem specjalistów, Francję tradycyjnie kojarzy się z ojczyzną najbardziej wyrafinowanych, pomysłowych i odważnych zapachów. Amerykanie mają natomiast opinię ostrożnych i niechętnie eksperymentujących. W dwudziestce największych światowych marek "Le Figaro" wymienia osiem francuskich (m.in. Lancôme, Dior, Guerlain
kosmetyków i środków higieny osobistej. - Pod wpływem specjalistów od marketingu przemysł perfumeryjny zaczął się rozpadać na segmenty. Zmienił się styl życia głównych odbiorców perfum - kobiet, z których większość pracuje zawodowo - opowiada Terry Godacre. Nie chcą używać tego samego zapachu w domu i biurze, chcą mieć pod ręką cztery, pięć rodzajów pachnideł. Światowy rynek perfum podzielił się definitywnie między dwóch czołowych graczy - Amerykanów i Francuzów. Zdaniem specjalistów, Francję tradycyjnie kojarzy się z ojczyzną najbardziej wyrafinowanych, pomysłowych i odważnych zapachów. Amerykanie mają natomiast opinię ostrożnych i niechętnie eksperymentujących. W dwudziestce największych światowych marek "Le Figaro" wymienia osiem francuskich (m.in. Lancôme, Dior, Guerlain
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego