Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
nagłym naciśnięciu na pedał przyspiesznika, w pierwszej chwili silnik reaguje dobrze i szybko, bo komora pływakowa gaźnika jest pełna. Po krótkim czasie jednak silnik zaczyna dławić się i źle przyspieszać - paliwo zgromadzone w komorze już się wypaliło, a świeżego pampa za mało dostarcza.



SPRAWNOŚCI POMPY PALIWOWEJ



W silnikach czterosuwowych, pompa paliwowa napędzana jest przez mimośród na wałku rozrządczym (rys. 1) Przyczyną złego jej działania może być zbyt gruba uszczelka między silnikiem a pompą, a przez to nadmierne odsunięcie jej od napędzającego ją mimośrodu, wyrobienie się opierającej się o ten mimośród dźwigni pompy albo zbyt słaba (lub pęknięta) sprężyna odpychająca przeponę (wszystko
nagłym naciśnięciu na pedał przyspiesznika, w pierwszej chwili silnik reaguje dobrze i szybko, bo komora pływakowa gaźnika jest pełna. Po krótkim czasie jednak silnik zaczyna dławić się i źle przyspieszać - paliwo zgromadzone w komorze już się wypaliło, a świeżego pampa za mało dostarcza. <br><br><br><br>&lt;tit&gt; SPRAWNOŚCI POMPY PALIWOWEJ &lt;/&gt;<br><br><br><br>W silnikach czterosuwowych, pompa paliwowa napędzana jest przez mimośród na wałku rozrządczym (rys. 1) Przyczyną złego jej działania może być zbyt gruba uszczelka między silnikiem a pompą, a przez to nadmierne odsunięcie jej od napędzającego ją mimośrodu, wyrobienie się opierającej się o ten mimośród dźwigni pompy albo zbyt słaba (lub pęknięta) sprężyna odpychająca przeponę (wszystko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego