Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
tłustych" lat dwudziestych rocznie sprzedawano w USA ponad 150 tysięcy luksusowych aut. O względy najbogatszej klienteli zabiegali zarówno potentaci, np. Cadillac, Pierce-Arrow, Franklin, Lincoln, Stutz, Marmon, jak i mniejsze firmy. Packardowi udało się w 1928 roku sprzedać ponad 50 tysięcy pojazdów.
Lawrence P. Fisher - szef Cadillaca - postanowił odebrać Packardowi palmę pierwszeństwa. W tym celu zmienił najpierw wygląd swoich samochodów; otrzymały one nadwozia Fishera i Fleetwooda (te ostatnie montowano wyłącznie na podwoziach najdroższej marki koncernu). Z Kalifornii sprowadzono utalentowanego stylistę Harleya Earla.
W 1928 roku Cadillaki wyposażono w synchronizowane skrzynie biegów i szyby z hartowanego szkła. Oprócz dłuższych podwozi zaproponowano też większy
tłustych" lat dwudziestych rocznie sprzedawano w USA ponad 150 tysięcy luksusowych aut. O względy najbogatszej klienteli zabiegali zarówno potentaci, np. Cadillac, Pierce-Arrow, Franklin, Lincoln, Stutz, Marmon, jak i mniejsze firmy. Packardowi udało się w 1928 roku sprzedać ponad 50 tysięcy pojazdów.&lt;/intro&gt;<br>Lawrence P. Fisher - szef Cadillaca - postanowił odebrać Packardowi palmę pierwszeństwa. W tym celu zmienił najpierw wygląd swoich samochodów; otrzymały one nadwozia Fishera i Fleetwooda (te ostatnie montowano wyłącznie na podwoziach najdroższej marki koncernu). Z Kalifornii sprowadzono utalentowanego stylistę Harleya Earla.<br>W 1928 roku Cadillaki wyposażono w synchronizowane skrzynie biegów i szyby z hartowanego szkła. Oprócz dłuższych podwozi zaproponowano też większy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego