Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 27.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
nie mamy czego szukać - dodaje inny specjalista IBDiM. Zdaniem ekspertów, stan estakad jest tak katastrofalny dlatego, że kiedy je budowano nie obowiązywały jednolite przepisy techniczne określające warunki dopuszczania tego rodzaju budowli do użytku. Firmy budujące oszczędzały przez to na materiałach, co wcześniej czy później musiało zaowocować rozpadem konstrukcji. Efektem tego partactwa jest nieczynny wiadukt w ciągu Trasy AK na Bródnie. Podobny wiadukt niedawno rozebrano w Płońsku. Problem sypiących się wiaduktów nie jest zresztą niedogodnością typowo warszawską. Generalna Dyrekcja Dróg Publicznych ocenia, że stan większości zawieszanych konstrukcji drogowych (w tym przepraw rzecznych) w ciągach dróg wojewódzkich i powiatowych można ocenić najwyżej na
nie mamy czego szukać - dodaje inny specjalista IBDiM. Zdaniem ekspertów, stan estakad jest tak katastrofalny dlatego, że kiedy je budowano nie obowiązywały jednolite przepisy techniczne określające warunki dopuszczania tego rodzaju budowli do użytku. Firmy budujące oszczędzały przez to na materiałach, co wcześniej czy później musiało zaowocować rozpadem konstrukcji. Efektem tego partactwa jest nieczynny wiadukt w ciągu Trasy AK na Bródnie. Podobny wiadukt niedawno rozebrano w Płońsku. Problem sypiących się wiaduktów nie jest zresztą niedogodnością typowo warszawską. Generalna Dyrekcja Dróg Publicznych ocenia, że stan większości zawieszanych konstrukcji drogowych (w tym przepraw rzecznych) w ciągach dróg wojewódzkich i powiatowych można ocenić najwyżej na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego