Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
ludzi zaczyna preferować seks na wolnym powietrzu. Lutz Carstens, szef niemieckiej edycji magazynu "Fit for Fun", taką tendencję zaobserwował zwłaszcza wśród surfingowców. Będąc "na fali" sportowcy lubią być obserwowani przez publiczność: to wywołuje w nich emocje. Podobnych wrażeń dostarcza im seks pod gołym niebem: świadomość bycia zauważonym dodaje całemu zdarzeniu pikanterii.

Seks w reklamie

W Polsce, jak w Niemczech czy Holandii, tematyka erotyczna zdominowała rynek reklamy. Pod względem prezentowanych treści erotycznych niczym nie odbiegamy od Zachodu.
- Reklama przemawia do mnie wtedy, kiedy jest naładowana erotyzmem. Perfumy kupuję, kiedy zachęca do nich półnaga kobieta, bieliznę, kiedy kojarzy mi się z seksem - mówi
ludzi zaczyna preferować seks na wolnym powietrzu. Lutz Carstens, szef niemieckiej edycji magazynu "Fit for Fun", taką tendencję zaobserwował zwłaszcza wśród &lt;orig&gt;surfingowców&lt;/&gt;. Będąc "na fali" sportowcy lubią być obserwowani przez publiczność: to wywołuje w nich emocje. Podobnych wrażeń dostarcza im seks pod gołym niebem: świadomość bycia zauważonym dodaje całemu zdarzeniu pikanterii.<br><br>&lt;tit&gt;Seks w reklamie&lt;/&gt;<br><br>W Polsce, jak w Niemczech czy Holandii, tematyka erotyczna zdominowała rynek reklamy. Pod względem prezentowanych treści erotycznych niczym nie odbiegamy od Zachodu. <br>- Reklama przemawia do mnie wtedy, kiedy jest naładowana erotyzmem. Perfumy kupuję, kiedy zachęca do nich półnaga kobieta, bieliznę, kiedy kojarzy mi się z seksem - mówi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego