Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ekologiczne
Rok: 2004
Desmond Morris
W momencie, gdy czytasz te słowa, wszystkie dyrekcje szkół w Polsce powinny już być zaznajomione z treścią pisma Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu, odnoszącego się do kwestii reklamy cyrków ze zwierzętami na terenie placówek oświatowych. Pismo to jednoznacznie nazywa tego typu promocje "działalności niepożądaną". Jeśli zauważysz w szkole plik zniżkowych biletów do cyrku ze zwierzętami, masz wszelkie podstawy, żeby zażądać wyrzucenia ich do kosza. Tam gdzie od początku było ich miejsce. Cud? Sen? Nie. Skutek działań, które prowadzimy w ramach kampanii "Cyrk bez zwierząt".

Łapka w łapkę
Klientelę cyrku stanowią głownie dzieci i ich opiekunowie. Wiedz o tym doskonale
Desmond Morris<br>W momencie, gdy czytasz te słowa, wszystkie dyrekcje szkół w Polsce powinny już być zaznajomione z treścią pisma Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu, odnoszącego się do kwestii reklamy cyrków ze zwierzętami na terenie placówek oświatowych. Pismo to jednoznacznie nazywa tego typu promocje "działalności niepożądaną". Jeśli zauważysz w szkole plik zniżkowych biletów do cyrku ze zwierzętami, masz wszelkie podstawy, żeby zażądać wyrzucenia ich do kosza. Tam gdzie od początku było ich miejsce. Cud? Sen? Nie. Skutek działań, które prowadzimy w ramach kampanii "Cyrk bez zwierząt".<br><br>&lt;tit&gt;Łapka w łapkę&lt;/&gt;<br>Klientelę cyrku stanowią głownie dzieci i ich opiekunowie. Wiedz o tym doskonale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego