Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
następująco: szybkość oddziaływania - informacja dociera prawie natychmiast na dużą odległość i nie jest wymagane tak duże wyprzedzenie jak w konwencjonalnych środkach przekazu, szybkość reakcji - adresaci takiego przekazu mogą natychmiast zareagować prosząc o dodatkowe informacje na temat firmy czy jej produktów, elastyczność - nadawca treści promocyjnych może szybko zmienić je, pisząc nowy plik strony WWW, multimedialny charakter przekazu - przekazywaną informacją może być tekst, zdjęcia i kolorowy film stereofoniczny, niski koszt przekazu - różnice są bardzo duże, zwłaszcza w porównaniu z telewizją, globalny charakter przekazu - dostęp do informacji mają wszyscy użytkownicy sieci; jest to szczególnie istotne w przypadku prowadzenia paneuropejskiej strategii promocji.
W sieci Internetu
następująco: szybkość oddziaływania - informacja dociera prawie natychmiast na dużą odległość i nie jest wymagane tak duże wyprzedzenie jak w konwencjonalnych środkach przekazu, szybkość reakcji - adresaci takiego przekazu mogą natychmiast zareagować prosząc o dodatkowe informacje na temat firmy czy jej produktów, elastyczność - nadawca treści promocyjnych może szybko zmienić je, pisząc nowy plik strony WWW, multimedialny charakter przekazu - przekazywaną informacją może być tekst, zdjęcia i kolorowy film stereofoniczny, niski koszt przekazu - różnice są bardzo duże, zwłaszcza w porównaniu z telewizją, globalny charakter przekazu - dostęp do informacji mają wszyscy użytkownicy sieci; jest to szczególnie istotne w przypadku prowadzenia paneuropejskiej strategii promocji.<br>W sieci Internetu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego