Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
mówi Jerzy Drygalski, przewodniczący Rady Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. - Krok tancerza prezentuje nasz dyrektor marketingu - opowiada Paweł Sokołowski, dyrektor ds. produkcji firmy Passo. Nazwa mniej znanego hiszpańskiego tańca, w którym ruchy tancerzy naśladują walkę toreadora z bykiem, posłużyła za logo miniprzedsiębiorstwa założonego przez uczniów III LO z Opola. Firma sprzedała 60 płyt kompaktowych z multimedialnym kursem tańca. Na każdej z nich (cena 15 zł), opisano i sfilmowano kilka najbardziej znanych tańców klasycznych i latynoamerykańskich. W materiale filmowym tancerz i tancerka najpierw pokazują podstawowe kroki, potem już z podkładem muzycznym przedstawiają coraz bardziej skomplikowane układy choreograficzne. Sto sześćdziesiąt płyt z multimedialną kroniką igrzysk olimpijskich
mówi Jerzy Drygalski, przewodniczący Rady Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. - Krok tancerza prezentuje nasz dyrektor marketingu - opowiada Paweł Sokołowski, dyrektor ds. produkcji firmy Passo. Nazwa mniej znanego hiszpańskiego tańca, w którym ruchy tancerzy naśladują walkę toreadora z bykiem, posłużyła za logo miniprzedsiębiorstwa założonego przez uczniów III LO z Opola. Firma sprzedała 60 płyt kompaktowych z multimedialnym kursem tańca. Na każdej z nich (cena 15 zł), opisano i sfilmowano kilka najbardziej znanych tańców klasycznych i latynoamerykańskich. W materiale filmowym tancerz i tancerka najpierw pokazują podstawowe kroki, potem już z podkładem muzycznym przedstawiają coraz bardziej skomplikowane układy choreograficzne. Sto sześćdziesiąt płyt z multimedialną kroniką igrzysk olimpijskich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego