Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
traktowana jest przeto jako doraźnie, sytuacyjnie konsumowany towar, prawie nigdy zaś jako przedmiot kolekcjonerskiego zapału. Po co kupować płytę, która za chwilę się znudzi, skoro hitowe kawałki można ściągnąć z Internetu?
Szef polskiego oddziału Universalu Andrzej Puczyński przyznaje, że nowe technologie multimedialne stanowią w tej chwili najpoważniejszą konkurencję dla tradycyjnej płyty kompaktowej. I nie chodzi wyłącznie o to, że płyta jest droga, na co zawsze się narzekało.

- Ściągnięcie nowego dzwonka muzycznego na komórkę - mówi Puczyński - kosztuje 9 zł plus VAT. Ten dzwonek jest często fragmentem jakiegoś modnego przeboju muzycznego. Porównajmy ten koszt z ceną płyty zawierającą kilkanaście piosenek. Jeśli nawet płyta kosztuje
traktowana jest przeto jako doraźnie, sytuacyjnie konsumowany towar, prawie nigdy zaś jako przedmiot kolekcjonerskiego zapału. Po co kupować płytę, która za chwilę się znudzi, skoro &lt;orig&gt;hitowe&lt;/&gt; kawałki można ściągnąć z Internetu?<br>Szef polskiego oddziału Universalu Andrzej Puczyński przyznaje, że nowe technologie multimedialne stanowią w tej chwili najpoważniejszą konkurencję dla tradycyjnej płyty kompaktowej. I nie chodzi wyłącznie o to, że płyta jest droga, na co zawsze się narzekało.<br><br>- Ściągnięcie nowego dzwonka muzycznego na komórkę - mówi Puczyński - kosztuje 9 zł plus VAT. Ten dzwonek jest często fragmentem jakiegoś modnego przeboju muzycznego. Porównajmy ten koszt z ceną płyty zawierającą kilkanaście piosenek. Jeśli nawet płyta kosztuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego