Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
wszystkim małe wytwórnie, które produkują mniej wypromowane marki wódek, znane jedynie na regionalnych rynkach.

Silna marka to klucz do sukcesu w tej branży. Jan Małachowski, prezes państwowego Polmosu Białystok, również nie boi się spadku cen konkurencyjnych kolorowych alkoholi. Jego wódka Absolwent jest liderem sprzedaży w kraju, zaś Żubrówka z powodzeniem podbija rynki Europy i Japonii. - Otwarcie granic to szansa na większą sprzedaż w świecie - mówi Małachowski. Na ułatwienia w handlu z Unią liczą producenci Wyborowej, Chopina i Belvedere.

Obniżka cła jest chyba wszystkim na rękę. Alkohole z wyższej półki to także większa kultura ich picia. - Według badań Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów
wszystkim małe wytwórnie, które produkują mniej wypromowane marki wódek, znane jedynie na regionalnych rynkach.<br><br>Silna marka to klucz do sukcesu w tej branży. Jan Małachowski, prezes państwowego Polmosu Białystok, również nie boi się spadku cen konkurencyjnych kolorowych alkoholi. Jego wódka Absolwent jest liderem sprzedaży w kraju, zaś Żubrówka z powodzeniem podbija rynki Europy i Japonii. - Otwarcie granic to szansa na większą sprzedaż w świecie - mówi Małachowski. Na ułatwienia w handlu z Unią liczą producenci Wyborowej, Chopina i Belvedere.<br><br>Obniżka cła jest chyba wszystkim na rękę. Alkohole z wyższej półki to także większa kultura ich picia. - Według badań Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego