TY chcesz, a jak będziesz wiedział, to nam powiesz.<br><br>Dołącza się do niej Zuzanna:<br><br>- Oskarżyłeś grupę, że nie idziemy jak barany.<br><br>Teoś broni się:<br><br>- Nie oskarżałem.<br><br>Magda upiera się:<br><br>- Twój ton był oceniający!<br><br>- Stwierdzenie faktu nie jest oceną.<br><br>Magda nie rezygnuje:<br><br>- Chcesz odwrócić kota ogonem.<br><br>Podobne potyczki zdarzają się wielokrotnie podczas tej sesji.<br><br>Podejmowane są próby diagnozy sposobu pracy grupy (Teoś, Marianna). Gdy ktoś jest aktywny (na przykład Teoś, Jacek, Marianna, Justyna) - obojętne, czy mówi o sobie, czy reaguje na innych - grupa koncentruje się na nim i dostaje dużo, zwykle negatywnych, zwrotów. <br><br>Pojawiają się pytania:<br><br>- Czy tu jest bezpiecznie? (Marianna)<br><br>Czy