Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Poczta Polska
Rok: 2003
proklienckiej polityki sprzedażowej, która oparta będzie na profesjonalnej obsłudze klientów instytucjonalnych Poczty Polskiej. Chcemy jako firma realizować te zadania za pośrednictwem wyspecjalizowanych, dobrze przeszkolonych pracowników.

Na spotkaniu w Jaszowcu nasi pracownicy (pierwszego dnia) doskonalili umiejętności, poznając techniki komunikacji interpersonalnej i zasady pracy zespołowej. Drugi dzień szkolenia u płynął na dyskusji, podczas której, m.in. zostały przedstawione zmiany w regulaminach DOP. Omawiano również projekt wprowadzenia elektronicznej bazy klientów, która będzie oparta na ogólnopocztowej sieci komputerowej WAN. Było to pierwsze z planowanego cyklu spotkań służb sprzedaży Poczty
Polskiej. Są one okazją nie tylko do wymiany doświadczeń i integracji, ale przede wszystkim staramy się
proklienckiej&lt;/&gt; polityki sprzedażowej, która oparta będzie na profesjonalnej obsłudze klientów instytucjonalnych Poczty Polskiej. Chcemy jako firma realizować te zadania za pośrednictwem wyspecjalizowanych, dobrze przeszkolonych pracowników.<br><br>Na spotkaniu w Jaszowcu nasi pracownicy (pierwszego dnia) doskonalili umiejętności, poznając techniki komunikacji interpersonalnej i zasady pracy zespołowej. Drugi dzień szkolenia u płynął na dyskusji, podczas której, m.in. zostały przedstawione zmiany w regulaminach DOP. Omawiano również projekt wprowadzenia elektronicznej bazy klientów, która będzie oparta na ogólnopocztowej sieci komputerowej WAN. Było to pierwsze z planowanego cyklu spotkań służb sprzedaży Poczty<br>Polskiej. Są one okazją nie tylko do wymiany doświadczeń i integracji, ale przede wszystkim staramy się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego