Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
też szansę zarówno na zachowanie spójności przekazu, jak i zachowanie jego indywidualnych cech komunikacyjnych, co ze względu na konwencje reklamy jest niezwykle istotne. Są także stosunkowo łatwe w projektowaniu i nie wymagają wysokich nakładów związanych z przygotowaniem planu. Realizacje utrzymane zarówno w tonacji low key jak i high key dobrze poddają się ingerencji typografii.
Omawiając wpływ oświetlenia na konstrukcją obrazowej warstwy wiadomości warto określić kategorie ułatwiające identyfikację oraz wykorzystanie poszczególnych technik. Zdaniem Jurewicza brak jest spójnej i jednoznacznej klasyfikacji. Najistotniejsze znaczenie mają: podział sposobu oświetlania obiektu i planu ze względu na funkcję, barwę, właściwości powierzchni świecącej oraz jej położenie. Pod względem określenia
też szansę zarówno na zachowanie spójności przekazu, jak i zachowanie jego indywidualnych cech komunikacyjnych, co ze względu na konwencje reklamy jest niezwykle istotne. Są także stosunkowo łatwe w projektowaniu i nie wymagają wysokich nakładów związanych z przygotowaniem planu. Realizacje utrzymane zarówno w tonacji low key jak i high key dobrze poddają się ingerencji typografii. <br>Omawiając wpływ oświetlenia na konstrukcją obrazowej warstwy wiadomości warto określić kategorie ułatwiające identyfikację oraz wykorzystanie poszczególnych technik. Zdaniem Jurewicza brak jest spójnej i jednoznacznej klasyfikacji. Najistotniejsze znaczenie mają: podział sposobu oświetlania obiektu i planu ze względu na funkcję, barwę, właściwości powierzchni świecącej oraz jej położenie. Pod względem określenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego