Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
tzn. gdzie mniejszą lub większą część kosztów leczenia ponosi budżet państwa lub firma ubezpieczeniowa, występują problemy związane z refundacją środków finansowych za leki.
W związku z tym pieniądze przeznaczane na ten cel muszą być wydawane efektywnie. Na podstawie tzw. badań farmakoekonomicznych ustala się, który ze środków jest skuteczny. To jest podstawa decyzji o tym, który z olbrzymiej ilości funkcjonujących w ochronie zdrowia leków powinien być refundowany.
Reklama i stereotyp
To lekarz wypisuje receptę i decyduje co choremu pomoże. Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając
tzn. gdzie mniejszą lub większą część kosztów leczenia ponosi budżet państwa lub firma ubezpieczeniowa, występują problemy związane z refundacją środków finansowych za leki.<br>W związku z tym pieniądze przeznaczane na ten cel muszą być wydawane efektywnie. Na podstawie tzw. badań farmakoekonomicznych ustala się, który ze środków jest skuteczny. To jest podstawa decyzji o tym, który z olbrzymiej ilości funkcjonujących w ochronie zdrowia leków powinien być refundowany.<br>Reklama i stereotyp<br>To lekarz wypisuje receptę i decyduje co choremu pomoże. Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego