Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
niż jakakolwiek z naszych gwiazdek pop rodzaju żeńskiego.


UNDERWORLD
Everything, Everything
gat.: musique electrique

Tytani elektronicznego parapetu i narkotycznych pochodów dźwiękowych w wydaniu koncertowym. Takie hity jak "Push Upstairs" czy trainspottingowy "Born Slippy Nuxx" Underworld podaje tu w wersjach co najmniej tak atrakcyjnych jak w studiu. I naprawdę nikt nie posiłkuje się tu magiczną puszką Iglesiasa. Dla tańczących - rzecz obowiązkowa.


MADONNA
Music
gat.: eksperymentadonna

Ubrała się jak Dolly Parton, zagrała jak klubowi didżeje z Anglii, a mimo wszystko pozostała sobą. Dobrze to czy źle? Są tu utwory, które tańczy się raczej kiepsko. Co gorsza, również niespecjalnie się je nuci. Trochę szkoda, że
niż jakakolwiek z naszych gwiazdek pop rodzaju żeńskiego.<br><br><br>UNDERWORLD<br>Everything, Everything<br>gat.: musique electrique<br><br>Tytani elektronicznego parapetu i narkotycznych pochodów dźwiękowych w wydaniu koncertowym. Takie hity jak "Push Upstairs" czy trainspottingowy "Born Slippy Nuxx" Underworld podaje tu w wersjach co najmniej tak atrakcyjnych jak w studiu. I naprawdę nikt nie posiłkuje się tu magiczną puszką Iglesiasa. Dla tańczących - rzecz obowiązkowa.<br><br><br>MADONNA<br>Music<br>gat.: eksperymentadonna<br><br>Ubrała się jak Dolly Parton, zagrała jak klubowi didżeje z Anglii, a mimo wszystko pozostała sobą. Dobrze to czy źle? Są tu utwory, które tańczy się raczej kiepsko. Co gorsza, również niespecjalnie się je nuci. Trochę szkoda, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego